ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Abstract
У сучасній освіті формування практичних умінь в образотворчій діяльності молодших школярів базується на активній підготовці дітей до подальшої життєдіяльності вже з початкової школи. Для всебічного розвитку учнів в цьому аспекті недостатнім є оволодіння тільки теоретичними знаннями. Особливу роль відіграє здатність школярів до нестандартного та творчого виконання різноманітних практичних завдань, їхня предметна компетентність. Тому, одним з основних способів в оновленні змісту сучасної початкової освіти, метою якої є врахування сучасних вимог і потреб є орієнтування освітнього процесу на здобуття дітьми ключових компетентностей, що засновані на теоретичних знаннях, практичних уміннях, цінностях і досвіді, які засвоюються під час навчання.