СПЕЦИФІКА СПІВПРАЦІ ПРИШКІЛЬНОГО ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Abstract
На сучасному етапі реформування освіти в Україні, формування
демократичного процесу вагомим аспектом виступає формування співпраці
закладів освіти з сім’єю вихованців, що відповідає сучасним вимогам і
потребам сучасного розвитку освіти та закладає підгрунття для формування
всебічно-розвиненої особистості, які розглядатимуть державу як запоруку
власного особистісного формування, що опирається на гуманістичні основи,
соціальний добробут, демократію, свободу, толерантність, виваженість,
відповідальність, здоровий способів життя, готовність до змін.
На нашими переконаннями, саме на теперішньому етапі освітянських
змін, коли відбувається переродження освіти в Україні, все актуальнішою стає
проблема у взаємодії сім’ї і позашкільної освіти. Адже заклади позашкільної
освіти до яких відноситься і пришкільний оздоровчий табір – два об’єкта
соціалізації підростаючого покоління, які є рівноправними у вікові періоди
дитинства в канікулярний літній період. Під час організації виховної роботи в
пришкільному оздоровчому таборі, чи реалізації конкретних виховних завдань
батьки дітей молодшого шкільного віку мають відчувати себе співучасниками
педагогічного колективу табору з денним перебуванням.