Show simple item record

dc.contributor.authorЧобан, Іванна Олексіївна
dc.date.accessioned2022-02-01T15:13:40Z
dc.date.available2022-02-01T15:13:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3657
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена активними інноваційними процесами в соціально-економічній і політичній сферах суспільства, які поставили систему освіти перед необхідністю перегляду традиційних підходів до навчання і виховання школярів. Актуальним завданням, що стоїть перед школою сьогодні, є забезпечення належного рівня підготовки учнів, здатних до виявлення активності, самостійності, самореалізації та творчої праці в сучасному мінливому світі. У зв'язку із цим особливого значення набула проблема розвитку пізнавального інтересу учнів. Головне завдання вчителя – «створити» справжню людину, яка б прагнула до пізнання оточуючого світу, розширення власного кругозору, спектру знань, своїх компетенцій, вміла самостійно самореалізовуватися та самовдосконалюватися. Стійку потребу безперервно вчитися важко викликати у дорослої людини, якщо не закладати і цілеспрямовано не формувати основи цієї потреби протягом шкільних років. Тому особливо важливо в початковій школі сформувати в учнів інтерес до процесу пізнання, до способів пошуку інформації, її засвоєння, переробки та застосування.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleФормування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках дизайну і технологійuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record