ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙМАННЯ У МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Abstract
Одним з головних завдань у
системі пріоритетів розвитку нашого суспільства постає удосконалення
підготовки сучасного вчителя. Це означає, що майбутній фахівець повинен
розвиватися швидше у культурному й науковому планах, ніж аналогічні процеси
відбуваються у різних сферах інтелектуальної діяльності суспільства. Саме в
такого учителя, за твердженням О. Отич «наявні критичне й креативне мислення,
він є відкритим до нових ідей і педагогічних технологій, перебуває в постійному
творчому пошуку, володіє власним стилем професійно-педагогічної діяльності
та спілкування, має свій творчий почерк, творчу лабораторію, тобто являє собою
«творчу індивідуальність, здатну до формування естетичного світосприймання в
учнів початкових класів».
Ось чому, особливу актуальність набирає проблема особистісних якостей,
що відповідають сучасним потребам освіти й виховання, від яких залежить
подальший розвиток інтелектуально-творчого потенціалу української нації
загалом, та формування естетичного світосприймання як важливого складового
компоненту світогляду.