ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО УРОКУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Abstract
В сучасних умовах реформування освіти проблема теорії уроку є надзвичайно актуальною, адже від правильно
організованого навчального заняття напряму залежить результат освітньої діяльності; така форма організації навчання є площиною розвитку творчого стержня педагога, полем для втілення найбільш важливих педагогічних ідей та звершень. У вітчизняній педагогічній науці сьогодні існує поняття «сучасного уроку в контексті Нової української школи»– концепції, яка поєднує в собі всі найбільш прогресивні педагогічні напрацювання, втілення яких відповідає вимогам сучасного суспільства та потребам школярів як повноцінних учасників нового соціуму. Сьогодні існують чітко визначені напрямки, тенденції розвитку сучасного уроку, які багато в чому залишаються недослідженими, тому інтерес до їх вивчення зростає.Урок (заняття), за своєю сутністю, був та залишається частиною життя як учня, так і вчителя, а тому його проживання повинно демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій
у дитини. На сучасному етапі розвитку суспільства, урок повинен спрямувати свій вектор не на відтворення суспільного менталітету, що орієнтований на стабільність, а на формування того типу культури та цивілізації, які уможливлюють виховання особистості, що готова змінити себе та зовнішні обставини – і таким чином забезпечити сталий розвиток на
глобальному рівні.