ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ
Abstract
Становлення громадянського суспільства, інтеграція України у європейську спільноту, якісні зміни в суспільно-економічному, політичному, духовному житті й ціннісних орієнтаціях українського соціуму зумовлюють необхідність розвитку системи громадянського виховання молодших школярів.
Важливість цього питання визначається в таких нормативних документах, як: Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Національній доктрині розвитку освіти, Державній програмі „Вчитель”, Державній національній програмі „Освіта”, та інших.
Реформа системи освіти нашої країни в контексті соціальних перетворень зумовлює необхідність її покращення, наближення до рівнів зарубіжнихосвітніх стандартів. Одним із важливих завдань модернізації освітньої галузі у Державній програмі „Вчитель” означено вдосконалення системи підготовки педагогічних фахівців та підвищення ролі педагога у формуванні громадянського суспільства. Стратегічні завдання розбудови всієї системи освіти, та вищої освіти зокрема, зумовлюють необхідність обґрунтування та вивчення наукових та практичних проблем, які пов’язані з фаховою
підготовкою майбутнього вчителя початкових класів до громадянського виховання школярів.