ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Abstract
Інформатизація освіти в Україні – один з найваживіших механізмів, що зачіпа основні напрямки модернізації
освітньої системи. Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінються сама парадигма освіти. елика роль нада ться методам активного пізнання, дистанційним освітнім програмам. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на - роки акценту увагу вчителів на необхідності
впровадження інноваційних досягнень психолого-педагогічної науки, інформаційно- комунікаційних технологій.
Події року привернули увагу всього суспільства до технологій дистанційного навчання. Пандемія Соv - на кілька місяців унеможливила очне навчання, а дистанційне стало диною доступною формою в системі середньої освіти (Зубар ва, О., 2020). Дистанційне навчання у початковій школі – це виклик для усіх учасників освітнього процесу, оскільки найменші
школярі ще не достатньо організованими, щоб вчитися самостійно. Таким чином, перед педагогами постало непросте завдання – організувати роботу не тільки з учнями, але й налагодити тісний контакт з їхніми батьками.