• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Thumbnail
View/Open
educ_2022_147.pdf (1.483Mb)
Date
2021
Author
Солонар, Наталія Олександрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Проблеми екологічного благополуччя планети в сучасних умовах мають одне з найважливіших значень. Загроза виникнення численних екологічних катастроф активізувала невпинний процес глобальної екологізації суспільства. В якості стратегічного вирішення глобальної екологічної проблеми, на Всесвітньому саміті щодо сталого розвитку (2002), було запропоновано концепцію сталого розвитку цивілізації, а найважливішим механізмом забезпечення такого сталого розвитку було визнано освіту. Саме тому, одним із стратегічних завдань освіти стає формування в учнів системи екологічних знань, умінь, цінностей, мотивації до особистісної участі у вирішенні екологічних проблем задля покращення якостей навколишнього середовища. Сучасних дітей сміливо можна вважати унікальним продуктом новітнього соціуму, що має властивості піддаватись суттєвому динамізму та метаморфозам. Згідно численних антропо-соціологічних досліджень, сьогодні активно розвиваються процеси розширення глобального інформаційного середовища, що породжує ряд специфічних оновлених вимог до рівня когнітивного та соціального розвитку людини. Так, сучасний, повноцінно розвинутий в найважливіших сферах індивід має бути здатний не тільки вбирати та зберігати отриману інформацію, але й володіти специфічними вміннями пошуку, відбору, засвоєння та обробки необхідної інформації -інтерпретувати, аналізувати та застосовувати її як в соціальній, так і в професійній сфері. У зв’язку з цим, виникає логічне припущення, що благополучне майбутнє самої людини залежить не суто від обраної нею професії, а від її здатності професійно мобілізуватись. Освітня система здатна виховати нове покоління достойних людей лише у сприятливих умовах життєдіяльності - як природних, так і соціальних. Екологічна складова педагогічного виховання, у зв’язку з цим, є однією із найбільш важливих елементів навчального процесу.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3737
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV