ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛИ
Abstract
В умовах сучасної природної та соціально-економічної ситуації проблема здоров’я дітей набуває глобального характер. Збереження і зміцнення здоров’я дітей є одним з головних стратегічних завдань нашої держави, адже стан здоров’я молодого покоління є найважливішим показником добробуту суспільства. Здоров’я – це безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Тому проблема охорони і зміцнення здоров’я учнів на сьогоднішній день є досить актуальною.
Однією з найважливіших функцій освіти на сучасному етапі розвитку нашого суспільства є збереження і зміцнення здоров’я школярів. Формування компетентної особистості, здатної до здорового способу життя, корисної суспільству-соціальне замовлення держави, зумовлене часом.
У зв’язку з інтеграцією України до європейського і світового освітнього простору виникла потреба переглянути підходи до організації освітнього процесу в початковій школі, а також проаналізувати фактори, що перешкоджають підвищенню якості освіти та формуванню життєвоспроможної особистості. Зокрема, як зазначено у Національній доктрині розвитку освіти, пропаганда здорового способу життя є одним із пріоритетних напрямків державної політики в галузі освіти.
Виходячи з вищесказаного заклади загальної середньої повинні здійснювати пошук ефективних шляхів розв’язання даної проблеми, створювати особливе освітнє середовище – здоров’язбережувальне, яке буде сприяти збереженню та зміцненню фізичного, психічного, духовного й соціального здоров’я дітей, здобуттю знань, практичних умінь та
навичок збереження власного здоров’я та здоров’я оточуючих.