Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників
dc.contributor.author | Орловська, Марина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T12:35:37Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T12:35:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Орловська М.І. Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3749 | |
dc.description.abstract | Оволодіння монологічним мовленням є необхідним ступенем розвитку мовлення дошкільників, оскільки саме при побудові монологу найбільшою мірою виявляються їх мовленнєві вміння. Монологічне мовлення вважається більш складною формою зв'язного мовлення, у порівнянні з діалогічним, воно демонструє всі мовленнєві досягнення дітей і є необхідною умовою успішного навчання дитини в школі. Враховуючи вищезазначене варто сказати, що зміст монологічної компетенції полягає в наступному: дитина дошкільного віку володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення; складає різного типу розповіді, імпровізує, розмірковує про предмети, явища, події, друзів; доходить елементарних узагальнень, висновків; висловлює зв’язні «самостійні оцінні судження стосовно різних явищ, подій, поведінки людей, героїв художніх творів; виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності». | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | монологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | навчання переказу | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів | uk_UA |
dc.title | Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету