Show simple item record

dc.contributor.authorОрловська, Марина Іванівна
dc.date.accessioned2022-02-04T12:35:37Z
dc.date.available2022-02-04T12:35:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationОрловська М.І. Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3749
dc.description.abstractОволодіння монологічним мовленням є необхідним ступенем розвитку мовлення дошкільників, оскільки саме при побудові монологу найбільшою мірою виявляються їх мовленнєві вміння. Монологічне мовлення вважається більш складною формою зв'язного мовлення, у порівнянні з діалогічним, воно демонструє всі мовленнєві досягнення дітей і є необхідною умовою успішного навчання дитини в школі. Враховуючи вищезазначене варто сказати, що зміст монологічної компетенції полягає в наступному: дитина дошкільного віку володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення; складає різного типу розповіді, імпровізує, розмірковує про предмети, явища, події, друзів; доходить елементарних узагальнень, висновків; висловлює зв’язні «самостійні оцінні судження стосовно різних явищ, подій, поведінки людей, героїв художніх творів; виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності».uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectмонологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectнавчання переказуuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.titleПереказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільниківuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record