Збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку у процесі фізичного виховання
Abstract
У роботі подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання, що дозволило обґрунтувати й побудувати модель та експериментальну методику збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання, визначити й експериментально перевірити педагогічні умови збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання.
Встановлено, що впровадження запропонованої моделі та методики збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання з урахуванням визначених педагогічних умов, позитивно вплинуло на результативність цього процесу. За результатами прикінцевого експерименту виявлено, що в дітей експериментальної групи відбулися суттєві позитивні зміни в рівнях розвитку словника.