УМОВИ КОНСТРУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Abstract
Актуальність дослідження обумовлена потребами сучасної вищої
школи, що активно включається у вирішення проблеми розвитку
індивідуальності кожного студента. Орієнтація на формування особистості в
освіті висуває в число важливих завдань розвиток спрямованості кожного
студента.
Сучасні умови розвитку суспільства, що характеризуються соціальними
і економічними перетвореннями, застосуванням нових інноваційних
технологій, визначають необхідність зміни орієнтирів вітчизняної освіти
закладів вищої освіти. Проте якість навчання студентів у закладах вищої
освіти не завжди відповідає провідним тенденціям розвитку вищої освіти у
світі, вимогам Болонскої конвенції. На сучасному етапі у вищій школі
необхідно розвивати мобільність кожного студента, а також готувати його до
майбутньої діяльності як конкурентоздатного фахівця, здатного діяти, в
ситуаціях вибору, вирішувати нестандартні проблеми. Тому одним з шляхів
інноваційного оновлення вищої освіти є забезпечення конструктивної
взаємодії викладачів і студентів. Цілі і завдання при цьому розробляються і
приймаються спільно викладачами і студентами, процес їх досягнення
організовується як спільна діяльність, яка дозволяє актуалізувати
особистісний досвід кожного.