Використання методу проєктів у підготовці майбутніх педагогів до діяльності в інклюзивному освітньому середовищі
Abstract
В сучасній освіті інтерес до проектного навчання відновлено, його застосовують та розглядають як один з перспективних напрямків педагогіки.
Метод проектів вважається доцільним в межах вивчення окремих дисциплін, здебільшого в синтезі з іншими методами навчання й формами організації навчального процесу. Дослідники, які наполягають на поєднання методу проектів та ІТ (І.Авдєєвої, Б.Бадмаєва, С.Кашлєва, М.Кларіна, А.Панфілової, Л.Пироженко, О.Пєхоти, В.Терещенко, П.Щербаня та інших), доводять, що інформаційні технології здатні забезпечити якісний інструментарій в освіті, на необхідність якого зосереджував увагу Д. Дьюї. Відтак з розвитком ІТ та застосовуванням їх в навчальному процесі, з урахуванням методичних та психолого-педагогічних умов їх використання, продуктивним стає спільно з ними використовувати саме проектний метод.