• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОНСТРУКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_240.pdf (1.312Mb)
Date
2021
Author
САЛАМАНДИК, МАРТА ВОЛОДИМИРІВНА
Metadata
Show full item record
Abstract
Важливим інтегративним критерієм прогресу людства виступає рівень гуманізації суспільства. Система освіти, з одного боку, є показником рівня гуманізації суспільства, а з іншого, – засобом для її реалізації. Перед сучасною системою освіти стоїть завдання формування основ розуміння світу як динамічно змінюваного, в якому дитина перебуває в стані постійного творця цього світу й самої себе, головним результатом і умовою чого є гармонія людини із самою собою, зі світом, що посилює інтерес до педагогічних досліджень питань самосвідомості, формування ставлення особистості до себе, до навчання. На сьогодні в психологічній і педагогічній науках накопичена велика кількість даних про те, що особливості внутрішньої динаміки самосвідомості, структура і специфіка ставлення особистості до себе має регулюючий вплив на різні важливі сторони життєдіяльності людини; на формування мотивації й цілеутворення, на розвиток міжособистісних відносин, ініціативи і відповідальності, власної гідності, виховання поваги до себе та інших, що робить надзвичайно актуальними дослідження, спрямовані на вивчення педагогічних умов цілеспрямованого формування конструктивного ставлення особистості до себе та навчання.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3764
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV