Show simple item record

dc.contributor.authorСАЛАМАНДИК, МАРТА ВОЛОДИМИРІВНА
dc.date.accessioned2022-02-04T12:58:09Z
dc.date.available2022-02-04T12:58:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3764
dc.description.abstractВажливим інтегративним критерієм прогресу людства виступає рівень гуманізації суспільства. Система освіти, з одного боку, є показником рівня гуманізації суспільства, а з іншого, – засобом для її реалізації. Перед сучасною системою освіти стоїть завдання формування основ розуміння світу як динамічно змінюваного, в якому дитина перебуває в стані постійного творця цього світу й самої себе, головним результатом і умовою чого є гармонія людини із самою собою, зі світом, що посилює інтерес до педагогічних досліджень питань самосвідомості, формування ставлення особистості до себе, до навчання. На сьогодні в психологічній і педагогічній науках накопичена велика кількість даних про те, що особливості внутрішньої динаміки самосвідомості, структура і специфіка ставлення особистості до себе має регулюючий вплив на різні важливі сторони життєдіяльності людини; на формування мотивації й цілеутворення, на розвиток міжособистісних відносин, ініціативи і відповідальності, власної гідності, виховання поваги до себе та інших, що робить надзвичайно актуальними дослідження, спрямовані на вивчення педагогічних умов цілеспрямованого формування конструктивного ставлення особистості до себе та навчання.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОНСТРУКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record