Підготовка майбутніх вихователів до використання інтерактивних методів навчання на заняттях логіко математичного розвитку в сучасних закладах дошкільної освіти
Короткий опис(реферат)
Впровадження в освітній процес інтерактивних технологій у цікавій для дітей дошкільного віку формі дає можливість розв’язувати завдання мовленнєвого, логічного, екологічного, естетичного розвитку, а ще допомагає розвивати пам’ять, уяву, творчі здібності, навички орієнтації в просторі, логічне і абстрактне мислення.
Метою застосування інтерактивних технологій є створення єдиного інформаційного освітнього простору, системи, в яку залучено і на інформаційному рівні взаємопов’язано всі учасники освітнього процесу: адміністрація, педагоги, вихованці та їх батьки.
Враховуючи сучасні дослідження щодо проблем використання інтерактивних технологій в процесі логіко–математичного розвитку дітей дошкільного віку, у магістерській роботі представлено сучасний стан готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до застосування методів інтерактивного навчання; обґрунтувано особливості використання інтерактивних технологій в освітньому процесі, перевіривши їх спроможність на прикладі Снячівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів з дошкіллям.