dc.contributor.author | Петей, Світлана Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T21:06:46Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T21:06:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Петей С.С.Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійного самовдосконалення: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3797 | |
dc.description.abstract | Питання професійного самовдосконалення педагога на сучасному етапі розбудови вищої освіти стають особливо вагомими та висвітлюються в авторських курсах, спецкурсах з основ самовиховання.
Наукового вирішення вимагають наявні в педагогічній теорії та практиці суперечності між суспільним запитом на вчителя, здатного до постійного професійного розвитку, та недостатнім рівнем його сформованості у випускників закладів вищої освіти; часте вживання терміну «самовдосконалення вчителя» та значна варіативність у визначенні цього поняття; визнання особистісної детермінованості самовдосконалення вчителя та невизначеності змісту та структури його готовності до самовдосконалення; усвідомлення педагогами вищих навчальних закладів необхідності формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до самовдосконалення та відсутність відповідних організаційно-методичних засад її формування . | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | професійне самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | рівень сформованості | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення педагога | uk_UA |
dc.subject | процес освітньо-професійної підготовки | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійного самовдосконалення | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |