Формування готовності майбутніх вихователів до створення та організації інклюзивного освітнього середовища
Короткий опис(реферат)
Впродовж останніх років підходи до забезпечення якісної освіти дітей з ООП знайшли відображення у нормативно-законодавчих документах Міністерства освіти і науки України, а також рішенням уряду запроваджено удосконалення організації інклюзивної освіти у ЗДО. Таким чином, актуалізується і потреба дослідження шляхів створення та організації інклюзивного освітнього середовища, що дозволило б задовольнити індивідуальні освітні потреби усіх дітей, незалежно від їхніх інтелектуальних, емоційних, соціальних особливостей та можливостей. Це у першу чергу стосується як обдарованих, так і дітей-інвалідів, а також безпритульних, дітей з віддалених районів, які належать етнічних чи культурних меншин і для дітей, які перебувають у несприятливих умовах чи маргінальних групах населення.
Успішному формуванню ІОС в закладі освіти передує організована й добре налагоджена інфраструктура психолого-педагогічного супроводу кожної дитини з ООП, участь в означеному процесі психологів, вчителів-логопедів, соціальних педагогів, вихователів, медичних працівників.