Шляхи ознайомлення учнів закладів загальної середньої освіти з баянним та акордеонним мистецтвом
Abstract
Акордеон та баян займають важливе місце серед багатьох музичних інструментів, які користуються популярністю та визнанням у всьому світі . Це сучасний концертний інструмент, який володіє надзвичайно багатими технічними та художньо-виражальними можливостями та активно використовується у аматорській та професійній музиці Буковини. Краса, барвистість і динамічні зміни звучання інструменту - ось що приваблює виконавців та слухачів в акордеоні і баяні. Він з'явився в музичному житті на початку ХХ століття, а згодом зайняв місце в українській професійній музиці. Вивчення історії акордеону та баяну, його співвідношення, його поширення є надзвичайно цікавим і повчальним. Залучення учнів загальної середньої освіти при ознайомленні з баянним та акордеонним мистецтвом до синкретичних форм естрадної виконавської діяльності як педагогічна умова передбачає активізацію здатності учнів до поліаспектного осягнення музично-естетичних явищ естрадного мистецтва, використання багатогранності форм музично-виконавської діяльності й оригінальності творчо-інтерпретаційних підходів; це значно розширює спектр естетичного світогляду та музичної культури, інтересів і потреб, емоційно-естетичних переживань, професійних мотивацій і художньо-творчого вдосконалення учнів, сприяючи активізації розвитку їх художнього смаку.