Вплив сценічної майстерності на естрадно-виконавську діяльність студента
Abstract
Формування сценічної майстерності є невід’ємною частиною формування виконавської майстерності виконавця. Дослідження як сценічної майстерності так і його впливу на естрадно-виконавську діяльність студента є надзвичайно актуальною проблемою. В свою чергу сценічна майстерність залежить від її структури. До структури сценічної майстерності відноситься сутність, принципи, структура, критерії та її показники. Якщо пильно поставитись до вивчення цих складових сценічної майстерності, то ми отримаємо якісний результат та зможемо побачити та дослідити ті умови сценічної майстерності котрі досліджуються. Кожен викладач, вчитель музики чи вокальний керівник повинен знайти індивідуальний підхід для свого вихованця. Цей індивідуальний підхід повинен відтворюватись в їх взаємній діяльності. Ключовим в цьому є декілька факторів, таких як до прикладу – темперамент вихованця, який активно впливає на сценічну майстерність виконавця. При його дослідженні слід використовувати індивідуальні особливості кожного, включаючи свої особливості. Взаємодія типів темпераменту лежить в основі подальшої взаємодії типу «учень-вчитель».