Кваліфікаційні роботи студентів
Перегляд по 29
Останні додані
-
Поетичний світ Василя Місевича та осягнення його в закладах освіти
(2022)Робота містить 3 розділи: “Проблемно-тематичні обрії поетичних творів Василя Місевича”, “Художня своєрідність віршованих творів Василя Місевича”, “Методика вивчення творчості Василя Місевича у школі”, загальні висновки ... -
Твори Олени Пчілки для дітей і їх вивчення у ЗЗСО
(2022)Магістерська робота присвячена дослідженню художньої спадщини Олени Пчілки для дітей. Проаналізовано твори українських письменників кінця ХІХ - початку ХХ століття, особливе місце приділяється ролі Олени Пчілки в розвитку ... -
Творчість неокласиків в аспекті екфразису та її вивчення в ЗЗСО
(2022)У кваліфікаційній роботі розглянуто дослідження, що стосуються виникнення та еволюції терміну «екфразис». Опрацьовано частини поетичних доробків учасників угрупування «п’ятірного грона» (Миколи Зерова, Максима Рильського, ... -
Чоловічі та жіночі персоналії у малій прозі Валерія Шевчука (на матеріалі двокнижжя «Порослий кульбабами дворик»): методичний аспект
(2022)У кваліфікаційній роботі проаналізовано чоловічі та жіночі образи у малій прозі Валерія Шевчука, а також подані методичні рекомендації щодо вивчення творчості прозаїка у школі. Вперше системно досліджено персоносферу ... -
Поетичний портрет Василя Шкургана та методичні рекомендації щодо його вивчення в ЗЗСО
(2022)У кваліфікаційній роботі розглянуто дослідження, що стосується вивчення життєпису та формування світогляду Василя Шкургана. Опрацьовано поетичну творчість Василя Шкургана на матеріалі двох збірок «Ади жию» (2008), «Кілько ... -
Творчість Івана Боднарчука та Лесі Храпливої в контексті літератури та педагогічної думки українців Канади
(2022)У роботі досліджено творчість маловідомих українських письменників Канади, майстрів малої прози Івана Боднарчука та Лесі Храпливої. Окреслено загальне тло культурного життя діаспоріан, розвиток національної літератури ... -
Проблема художнього осмислення образів Великих Українців у романному дискурсі Володимира Яворівського у контексті вивчення творів письменника на уроках позакласного читання
(2022)Робота складається зі вступу, п’яти розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків та списку використаної літератури. У першому розділі досліджено життєво-творчий шлях В. Яворівського. Зокрема, проаналізовано ... -
Поезія та публіцистика Євгена Маланюка в аспекті проблеми митця в суспільстві та їх вивчення в ЗЗСО
(2022)У роботі проаналізовано поетичну та публіцистичну творчість українського поета, літературознавця, представника «празької школи» Євгена Маланюка в аспекті проблеми митця в суспільстві. У першому розділі розглянуто шлях митця ... -
Письменники Глибоччини та їх вивчення у ЗЗСО
(2022)У дипломній роботі здійснено аналіз літературного життя Глибоччини від другої половини ХІХ – до початку ХХІ століття. Розкрито ідейно-тематичний зміст творів поетів Глибоччини – О. Приходько-Возняк, О. Рутецької, М. Лютика, ... -
Вивчення біографії письменників в ЗЗСО
(2022)Магістерська робота присвячена вивченню біографії українських письменників на уроках української літератури в закладах загальної середньої освіти. У роботі проаналізовано погляди провідних вчених-методистів щодо цієї теми, ... -
Українське підліткове фентезі та потенціал його вивчення в системі ЗЗСО (на матеріалі роману "Бісова душа, або Заклятий скарб" В. Арєнєва)
(2022)У магістерській роботі розглянуто актуальні питання сучасної української фентезійної літератури для підлітків, тематику деяких творів сучасних українських письменників. Запропоновано дослідження перспективи розвитку жанру ... -
Проблема вивчення російсько-української війни на уроках української літератури у ЗЗСО (на матеріалі художніх творів Світлани Талан)
(2022)Українська письменниця Світлана Талан належить до числа найпродуктивніших майстрів слова сьогодення. У магістерській роботі на матеріалі романів «Оголений нерв», «Повернутися дощем», «Ракурс», «Матусин оберіг», «Де живе ... -
Поетичний синтаксис Івана Франка раннього періоду творчості та аспекти вивчення його поезії у ЗЗСО
(2022)У кваліфікаційній роботі розглянуто ранню віршовану творчість Івана Франка на матеріалі двох видань збірки «З вершин і низин» (1887 і 1893) в аспекті поетичного синтаксису. Вивчено поетичний матеріал збірок, виявлено види ... -
Поезія Василя Симоненка: віршознавчий та дидактичний аспекти
(2022)У роботі проаналізовано поетичні тексти Василя Симоненка (1935-1963), що увійшли до прижиттєвої збірки „Тиша і грім” (1962) та посмертної „Земне тяжіння” (1964). Предметом дослідження стали метрика, ритміка, строфіка, ... -
Готичні мотиви у творчості українських письменників як об’єкт вивчення в ЗЗСО
(2022)У дипломній роботі здійснено огляд окремих творів української літератури, що позначені готичними мотивами і ввійшли до програми вивчення учнями 5-11 класів ЗЗСО. Вказано на ідейно-тематичні, жанрово-стильові особливості ... -
Біблійні контексти прози Нелі Шейко-Медведєвої та методика їх опрацювання в ЗЗСО
(2022)Робота присвячена дослідженню біблійних контекстів прози Нелі ШейкоМедведєвої на матеріалі роману-апокрифу ‘‘Ніч остання” та збірки малої прози ‘‘Дороги камени”. Роман ‘‘Ніч остання. Апокрифи про Зачаєних” розповідає про ... -
Особливості кіноінтерпретації повісті Бориса Харчука «Вишневі ночі» та роману Василя Шкляра «Чорний Ворон. Залишенець» у контексті проблеми міжпредметної компетентності
(2022)Об‘єктом аналізу в дипломному дослідженні є повість Бориса Харчука «Вишневі ночі» та роман Василя Шкляра «Чорний Ворон. Залишенець». Зіставлення художніх творів із однойменниими фільмами режисерів Т. Ткаченка та А. ... -
Народнопоетична основа повісті Гната Хоткевича «Катрине весілля»: фольклористично-літературознавчий і дидактичний аспект
(2022)Магістерська робота присвячена з’ясуванню народнопоетичних джерел повісті Гната Хоткевича «Катрине весілля». Зокрема йдеться про весільні пісні та обряди, які письменник так широко використав і проілюстрував текст для ... -
Тема війни, голодоморів і репресій у народних оповіданнях та її вивчення на уроках літератури рідного краю
(2022)Магістерська робота присвячена народним оповіданням про Першу і Другу світові війни, голодоморам і репресіям, колективізації та її наслідкам (поширення інфекційних та інших хвороб). Для її написання було зафіксовано чимало ...