• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особливості впливу тривожності учнів на міжособистісну взаємодію в умовах змішаного навчання

Thumbnail
View/Open
educ_2022_049.pdf (1.500Mb)
Date
2021
Author
Корчак, Аліна В’ячеславівна
Metadata
Show full item record
Abstract
В умовах карантину, зумовленого пандемією, чи не єдиним можливим варіантом здобуття знань стала змішана форма навчання, оскільки його використання дає змогу відійти від репродуктивного пізнання, зацікавити учнів предметом, сприяти їхньому розумовому й моральному розвиткові Наукова дослідження висвітлює особливості прояву тривожності серед учнів в умовах змішаного навчання. Особливо це стосується учнів середньої школи, для який потреба міжособистісного спілкування є значущою. Проведене дослідження демонструє обернений кореляційний зв’язок між ситуативною тривожністю та емоційною комфортністю та сприйняттям інших, простежується розгалужена система негативних взаємозв’язків загальної тривожності та психологічного клімату з функціональними станами: самопочуття, активність, настрій; рівень переживання соціального стресу серед учнів середнього шкільного віку статистично вищий в умовах дистанційного навчання, тоді як емоційна комфортність у колективі та взаємодії між учнями статистично вищий під час очного навчання.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3963
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV