Показати скорочений опис матеріалу
Особливості професійної ідентичності у студентів-психологів заочної форми навчання
dc.contributor.author | Петренко, Галина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:11:53Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:11:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4072 | |
dc.description.abstract | Професійне становлення людини в сучасних соціальних умовах вимагає від особистості самостійної роботи з самовизначення та побудови себе та свого шляху професіонала. Проблема дослідження професійного розвитку особистості продовжує залишатися значущою у сучасній психологічній науці. У магістерській роботі висвітлено поняття ідентичності та професійної ідентичності в розрізі різних теоретико-методологічних підходах; охарактеризовано основні структурні елементи професійної ідентичності та етапи формування; описана роль мотиваційної спрямованості та особистісної зрілості у становленні професійної ідентичності на етапі навчально-професійної діяльності. З’ясовано, що більшість студентів-магістрів знаходяться на стадії мораторію, тоді як третина студентів-психологів першого рівня вищої освіти - на стадії розмитої ідентичності. Перебування на етапі мораторію професійної ідентичності може слугувати хорошим ресурсом для забезпечення позитивного ставлення до майбутньої професійної діяльності майбутніх психологів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_056 | |
dc.title | Особливості професійної ідентичності у студентів-психологів заочної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету