Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетренко, Галина Василівна
dc.date.accessioned2022-02-17T08:11:53Z
dc.date.available2022-02-17T08:11:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4072
dc.description.abstractПрофесійне становлення людини в сучасних соціальних умовах вимагає від особистості самостійної роботи з самовизначення та побудови себе та свого шляху професіонала. Проблема дослідження професійного розвитку особистості продовжує залишатися значущою у сучасній психологічній науці. У магістерській роботі висвітлено поняття ідентичності та професійної ідентичності в розрізі різних теоретико-методологічних підходах; охарактеризовано основні структурні елементи професійної ідентичності та етапи формування; описана роль мотиваційної спрямованості та особистісної зрілості у становленні професійної ідентичності на етапі навчально-професійної діяльності. З’ясовано, що більшість студентів-магістрів знаходяться на стадії мораторію, тоді як третина студентів-психологів першого рівня вищої освіти - на стадії розмитої ідентичності. Перебування на етапі мораторію професійної ідентичності може слугувати хорошим ресурсом для забезпечення позитивного ставлення до майбутньої професійної діяльності майбутніх психологівuk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_056
dc.titleОсобливості професійної ідентичності у студентів-психологів заочної форми навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу