• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особливості учбової мотивації студентів-психологів та студентів-перекладачів із різним рівнем професійної спрямованості

Thumbnail
View/Open
educ_2022_061.pdf (1.300Mb)
Date
2021
Author
Руснак, Каріна Віталіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення особливостей учбової мотивації студентів-психологів та студентів- перекладачів відповідно до рівня їх професійної спрямованості. Актуальність дослідження обумовлена тим, що сформована за час навчання у ЗВО структура мотивів студента стає стрижнем особистості майбутнього фахівця, що робить формування позитивних учбових мотивів невід’ємною складовою виховання особистості студента. У ході проведеного емпіричного дослідження було визначено, що існують відмінності особливостей учбової мотивації студентів- психологів та студентів-перекладачів відповідно до рівня прояву їхньої професійної спрямованості.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4077
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV