• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Причини емоційного вигорання працівників сфери обслуговування

Thumbnail
View/Open
educ_2022_063.pdf (1.676Mb)
Date
2021
Author
Старух, Каріна Олегівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного аналізу й порівняльно- діагностичного, емпіричного дослідження проблеми причин емоційного вигорання працівників сфери обслуговування, що торкається актуальних проблем в галузі практичної психології, оскільки одним із чинників, які впливають на психічне здоров'я працівників сфери обслуговування, є синдром емоційного вигорання. Інтерес до синдрому емоційного вигорання зумовлений тим, що за останній час значно збільшилася кількість робітників, які відчувають себе виснаженими, знесиленими та емоційно спустошеними, що негативно впливає на продуктивність роботи. За останній час проводиться безліч досліджень, які присвячені вивченню проблеми вигорання, активно поповнюється список професій ризику, тому стала очевидною соціальна значущість даного явища. Незважаючи на різноманітні дослідження, все ж немає чіткої інформації ні про те, робітники яких професій мають схильність до вигорання, ні про структуру даного синдрому. Багато науковців зазначають, що синдром вигорання притаманний переважно представникам комунікативних професій системи «людина-людина», крім того найбільш вивчена дана проблема у працівників сфери обслуговування і у соціальних робітників. Робітники сфери обслуговування, особливо схильні до емоційного спустошення та виснаження. Визначальними факторами вигорання є як комунікативне навантаження (тривалість, інтенсивність і когнітивна складність службового спілкування), так і незадоволеність якістю життя: незахищеність, переживання соціальної несправедливості, соціальної престижності і рольового статусу тощо.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4079
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV