Показати скорочений опис матеріалу
Психокорекція ціннісно-смислової сфери підлітків, схильних до девіантної поведінки, засобами тренінгової роботи
dc.contributor.author | Топало, Олена Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T08:29:25Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T08:29:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4080 | |
dc.description.abstract | Виявлення на основі теоретичного аналізу наукової психологічної літератури суперечностей між достатнім ступенем вивченості ціннісно-смислової сфери особистості і малою вивченістю ціннісно- смислової сфери підлітків, схильних до відхилень у поведінці, між необхідністю роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки і браком програм по вторинній профілактиці спонукало автора дипломного дослідження О.М.Топало до розробки тренінгової програми, метою якої стала вторинна психологічна профілактика девіантної поведінки підлітків через корекцію та розвиток їхньої ціннісно-смислової сфери. Ефектами теоретично обґрунтованої та емпірично апробованої тренінгової роботи з підлітками, схильними до девіацій, стали а)зростання рівня усвідомлення життя як процесу, можливостей контролю й планування свого життєвого шляху; б)значно зросли і вийшли на перше місце у системі їхніх ціннісних орієнтацій такі цінності, які можна узагальнити під категоріями професійних, особистих та цінності спілкування. Показано, що запропонована тренінгова програма сприяє розвитку ціннісно-смислової сфери підлітків, схильних до девіантної поведінки: формуванню уявлень про загальнолюдські цінності, визначення своїх цінностей і їх впливу на побудову життєвих планів і перспектив. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_064 | |
dc.title | Психокорекція ціннісно-смислової сфери підлітків, схильних до девіантної поведінки, засобами тренінгової роботи | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету