Практикум з курсу «Менеджмент та маркетинг у видавничо-поліграфічній галузі» : навч. посібник
Дата
2022-03-10Автор
Підкамінь, Леонід Йосипович
Мотрич, Артем Володимирович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У посібнику основна увага приділяється комплексній оцінці базових знань та уявлень які сформовані на основі нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, застосування методик проведення ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового дослідження та реалізації новітніх технологій у виробництві або надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів. Оцінювання проводиться у тестовій формі. Для студентів інженерних спеціальностей напряму «Видавничо-поліграфічна справа».