• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетингові дослідження у створенні концепції закладу ресторанного господарства

Thumbnail
View/Open
main article (1.246Mb)
Date
2020
Author
Круль, Галина
Матюніна, Дар'я
Metadata
Show full item record
Abstract
Розкрито сутність одного із методів маркетингового дослідження – анкетування. На основі складеної анкети і проведеного з допомогою соціальних мереж опитування 1500 респондентів, проаналізовано ринок сучасних ресторанних послуг (на прикладі барів) у м. Чернівці, виявлено найпопулярніші серед уже існуючих закладів такого типу, з᾿ясовано уподобання респондентів, ставлення до концептуальних закладів загалом і до ідеї створення нового бару у м. Чернівці зокрема.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4167
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV