dc.contributor.author | Сіщук, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:42:00Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:42:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сіщук Н. М. Роль краєзнавчого принципу при вивченні географії в школі : випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 2021. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4195 | |
dc.description.abstract | Дієвою формою зв’язку шкільної географії з життям є краєзнавчий принцип навчання. Тому сьогодні, як ніколи, зростає роль краєзнавства не лише, як одного із найважливіших суспільних напрямків морально
патріотичного виховання, але й як важливої складової навчання майбутніх поколінь. Краєзнавчий принцип дає можливість пов’язувати в єдине ціле процес навчання і виховання, перетворювати теоретичні знання учнів на конкретні вміння і навички. Викладати географію на краєзнавчій основі означає організовувати навчальний процес так, щоб місцевий краєзнавчий матеріал був вихідним для формування географічних уявлень, понять і закономірностей. Найкращим проявом застосування краєзнавчого принципу є не тільки урочна, а й позаурочна діяльність з географії. Де важливу роль відіграють гуртки, екскурсії, експедиції, походи, товариства, клуби та музеї. Особливого значення набуває шкільний музей краєзнавчого напряму, адже при вивченні географії його оснащення та приладдя найкраще відображають природну та культурну красу своєї місцевості. Під час уроків у музеї в школярів виховується почуття дбайливого ставлення до навколишнього середовища та гордості за свій рідний край. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Роль краєзнавчого принципу при вивченні географії в школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |