Show simple item record

dc.contributor.authorЯворський, Олександр Іванович
dc.date.accessioned2022-04-01T11:46:07Z
dc.date.available2022-04-01T11:46:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЯворський О. І. Використання дидактичних ігор на уроках географії: випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім.Ю.Федьковича, 2021.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4198
dc.description.abstractПсихологи довели, що знання, засвоєні без інтересу та зацікавленості, не забарвлені власними позитивними емоціями, не стають корисними – це мертвий груз. Діти погано запам'ятовують, тому що навчання не захоплює їх. Завжди в житті є щось цікаве та захоплююче. Отримуюи поживу для свого розуму, дитина охоче бере участь в заняттях, з нетерпінням чекає їх, радіє їм. Найефективніший спосіб навчити дитину мислити творчо є гра, а особливо гра розвиваюча. Дидактичні ігри та заняття дають гарний результат лише в тоді, коли чітко уявляєш, які завдання можуть бути вирішені в процесі їх проведення та в чому полягають особливості проведення таких занять. Розв'язання даної проблеми неможливе без вдосконалення технологій навчання, а, також, і самих методів навчання. Сьогодні в педагогіці активізувався пошук адекватних форм та методів роботи в навчальній діяльності. Серед них популярною є ігрова діяльність, що для дитини стає нагальною потребою, а для вчителя - способом реалізації різноманітних завдань навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleВикористання дидактичних ігор на уроках географіїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record