Показати скорочений опис матеріалу
Використання дидактичних ігор на уроках географії
dc.contributor.author | Яворський, Олександр Іванович | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:46:07Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:46:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Яворський О. І. Використання дидактичних ігор на уроках географії: випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім.Ю.Федьковича, 2021. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4198 | |
dc.description.abstract | Психологи довели, що знання, засвоєні без інтересу та зацікавленості, не забарвлені власними позитивними емоціями, не стають корисними – це мертвий груз. Діти погано запам'ятовують, тому що навчання не захоплює їх. Завжди в житті є щось цікаве та захоплююче. Отримуюи поживу для свого розуму, дитина охоче бере участь в заняттях, з нетерпінням чекає їх, радіє їм. Найефективніший спосіб навчити дитину мислити творчо є гра, а особливо гра розвиваюча. Дидактичні ігри та заняття дають гарний результат лише в тоді, коли чітко уявляєш, які завдання можуть бути вирішені в процесі їх проведення та в чому полягають особливості проведення таких занять. Розв'язання даної проблеми неможливе без вдосконалення технологій навчання, а, також, і самих методів навчання. Сьогодні в педагогіці активізувався пошук адекватних форм та методів роботи в навчальній діяльності. Серед них популярною є ігрова діяльність, що для дитини стає нагальною потребою, а для вчителя - способом реалізації різноманітних завдань навчально-виховного процесу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Використання дидактичних ігор на уроках географії | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету