Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГерасим, Мар’яна Михайлівна
dc.date.accessioned2022-04-01T11:47:23Z
dc.date.available2022-04-01T11:47:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГерасим М. М. Інноваційні моделі навчання: випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім.Ю.Федьковича, 2021.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4199
dc.description.abstractЯкісне засвоєння учнями змісту географічної освіти вимагає від вчителів освоєння нових методів відбору та застосування технологій, що становлять географічну освіту. Відповідно до концепції нової української школи, у різних сферах технології інтерактивного навчання найбільш придатною є індивідуалізація: проектна технологія, багаторівнева технологія навчання, спільне навчання, повноцінна технологія навчання, технологія колективного навчання, інформаційно-комунікаційні технології. Ці технології добре адаптовані до умов класно-урочної системи та сприяють активізації процесу географічної освіти початкової школи не лише для успішного засвоєння учнями початкової школи навчального матеріалу, а й для інтелектуального та морального розвитку учнів, їхнього незалежність і соціальних навичків.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleІнноваційні моделі навчанняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу