Показати скорочений опис матеріалу
Інноваційні моделі навчання
dc.contributor.author | Герасим, Мар’яна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:47:23Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:47:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Герасим М. М. Інноваційні моделі навчання: випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім.Ю.Федьковича, 2021. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4199 | |
dc.description.abstract | Якісне засвоєння учнями змісту географічної освіти вимагає від вчителів освоєння нових методів відбору та застосування технологій, що становлять географічну освіту. Відповідно до концепції нової української школи, у різних сферах технології інтерактивного навчання найбільш придатною є індивідуалізація: проектна технологія, багаторівнева технологія навчання, спільне навчання, повноцінна технологія навчання, технологія колективного навчання, інформаційно-комунікаційні технології. Ці технології добре адаптовані до умов класно-урочної системи та сприяють активізації процесу географічної освіти початкової школи не лише для успішного засвоєння учнями початкової школи навчального матеріалу, а й для інтелектуального та морального розвитку учнів, їхнього незалежність і соціальних навичків. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Інноваційні моделі навчання | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету