dc.contributor.author | Дякур, Інна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:50:24Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:50:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дякур І. Г. Теоретичні основи професійного самовдосконалення майбутніх вчителів географії: випускна кваліфікаційна робота, ЧНУ ім.Ю.Федьковича, 2021. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4201 | |
dc.description.abstract | Професійне становлення майбутнього вчителя географії відбувається у закладах вищої освіти, коли у нього формується позитивне ставлення до себе, до дітей, до професії вчителя. Успішність професійного становлення здобувачів освіти залежить від того, який сенс несе для них професія вчителя, яким розкриваються і реалізуються їх потенційні сили навчальному процесі. Якщо майбутні вчителі географії активно і систематично займаються самовдосконаленням, тобто розпізнають себе як суб’єкта майбутньої педагогічної діяльності. Це, в свою чергу, сприяє їх зростанню, нагромадженню педагогічного професіоналізму | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи професійного самовдосконалення майбутніх вчителів географії | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |