Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦимбал, Євгенія Сергіївна
dc.date.accessioned2022-04-07T07:40:17Z
dc.date.available2022-04-07T07:40:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЦимбал Є. С. Франчайзингові мережі в туристичному бізнесі України: сучасний стан, моделі розвитку : випускна кваліфікаційна робота. ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 2021.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4249
dc.description.abstractВ умовах політико-економічних конфліктів, сучасної глобалізації ринку туристичних послуг, зростання вибагливості споживачів до турпродукту, подібності підходів до його створення та реалізації, виникає нагальна необхідність розбудови бізнесу в системі франчайзингових відносин. Функціонування підприємств на засадах франчайзингу та їх об’єднання в мережі матиме позитивний вплив на популяризацію національного туристичного бренду, підвищення ефективності функціонування туристичних підприємств, формування конкурентоспроможного туристичного продукту та розвиток туристичного бізнесу загалом. На діяльність туристичних підприємств в Україні за останній 10-ти річний період мала вплив низка факторів найважливішими серед яких були: політично-економічні перетворення 2014-2015 року, які негативно вплинули на діяльність туристичних підприємств і призвели до скорочення їх кількості на 18,1% у 2015 та 9,8% у 2016 роках у порівнянні з 2014; пандемія COVID-19, яка призвела до зменшення обсягу туристопотоку не лише в Україні, але і в усьому світі. За даними ВТО (Всесвітньої туристичної організації) зменшення кількості туристичних прибуттів відбулося на 20-30%, що призвело до скорочення очікуваних доходів на 300-450 млрд. дол. США (UNWTQ, 2020, [56]). Для відновлення показників туризму корпоративна підтримка франчайзерів стане одним із способів стабілізації роботи франчайзі на ринку при відновленні попиту.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleФранчайзингові мережі в туристичному бізнесі України: сучасний стан, моделі розвиткуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу