Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorZaslonkina, Anna
dc.date.accessioned2022-07-04T12:49:03Z
dc.date.available2022-07-04T12:49:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗаслонкіна, А. (2022). Психологічний тренінг як один з ефективних методів навчання усному перекладу. Управління науковими та освітніми проєктами : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 24 січня – 6 березня 2022 року. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». С. 138 – 140.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-992-757-6
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4549
dc.description.abstractОсвіта, як складова частина соціальної сфери, зазнає змін під впливом суспільних перетворень. На кожному етапі свого розвитку суспільство пред’являє цілком конкретні вимоги до особистості, яка зможе виконувати поставлені завдання у професійній сфері своєї діяльності. В епоху глобалізації володіння іноземною мовою є невід’ємною складовою освіти та однією з умов адаптації у суспільстві. Реалізацію такого завдання покладено на заклади освіти. Як показує практика, хороших результатів можна досягти за допомогою практико- та професійно-орієнтованого навчання, особливо в умовах обмеженого навчального часу.uk_UA
dc.description.sponsorshipКомунікативної лінгвістики та перекладуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectусний перекладuk_UA
dc.subjectперекладацьке рішенняuk_UA
dc.subjectпсихологічний тренінгuk_UA
dc.titleПсихологічний тренінг як один з ефективних методів навчання усному перекладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу