Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу.
dc.contributor.author | Чубрей, Олександра | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T09:12:47Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T09:12:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чубрей О. Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. Молодь і ринок. 2019. № 11 (178). С. 120–124. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4559 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну, самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріїв та відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету