Показати скорочений опис матеріалу
Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу.
dc.contributor.author | Чубрей, Олександра | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T09:12:47Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T09:12:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чубрей О. Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. Молодь і ринок. 2019. № 11 (178). С. 120–124. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4559 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну, самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріїв та відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету