Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧубрей, Олександра
dc.date.accessioned2022-07-06T09:12:47Z
dc.date.available2022-07-06T09:12:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧубрей О. Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. Молодь і ринок. 2019. № 11 (178). С. 120–124.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4559
dc.description.abstractУ статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну, самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріїв та відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу