Показати скорочений опис матеріалу
Сучасні проблеми процесу підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спорту
dc.contributor.author | Палагнюк, Palagniuk, Тарас, Taras | |
dc.contributor.author | Ківерник, Олександр | |
dc.contributor.author | Holovachyk, Valentyna | |
dc.date.accessioned | 2022-07-14T05:56:02Z | |
dc.date.available | 2022-07-14T05:56:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Палагнюк Т.В., Ківерник О.В., Головачук В.В. Сучасні проблеми процесу підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спорту. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 44. Том 3. 2022. С. 110-113. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4598 | |
dc.description.abstract | Сьогодення диктує власні вимоги щодо вирішення проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як достойних фахівців, що мають не лише глибокі знання, достатній рівень фізичної підготовленості, а й здатні кваліфіковано практичні навички у подальшій професійній діяльності. Ситуація, яка склалася в системі фізичного виховання в вищих навчальних закладах пов’язана з різким погіршенням здоров’я і фізичної підготовленості студентської молоді, вимагає радикальної перебудови. Такий тривожний стан відносно діючої системи фізичного виховання з точки зору його впливу на здоров’я пов’язаний з багатьма причинами та обставинами Особливістю використовувати набуті за період навчання знання та фізкультурної освіти є те, що студент повинен не тільки засвоїти знання, але й оволодіти руховими вміннями та навичками, які вимагають відповідної фізичної підготовленості, а також уміннями передати свій руховий досвід вихованцям. Для ефективної та якісної підготовки справжніх фахівців потрібно постійно займатись удосконаленням існуючих систем навчання й розвитку особистих якостей майбутніх спеціалістів. Проведений аналіз наукових досліджень показує, що всі науковці вивчали самовдосконалення майбутніх педагогів, а професійне формування фахівця фізичної культури до практичної діяльності та професійного самовдосконалення вчителів фізичного виховання не має повного і всебічного висвітлення. Педагогічна діяльність ставить особливі вимоги до стану здоров’я викладачів, їх фізичної та психічної підготовленості, адже у діяльності викладача фізичного виховання присутнє й фізичне навантаження на нього самого, тому що він повинен здійснювати фізичні дії разом з учнями, показувати фізичні вправи, страхувати під час виконання вправ. Вагомий внесок у формування фахівців фізичної культури та спорту вносять і комп’ютерні технології. Запровадження у навчальний процес та постійне практичне використання електронного журналу та щоденника, системи електронної звітності надає оперативний доступ до інформації, результатів змагань, онлайн трансляцій. У сукупності всі компоненти і надають змогу підготувати висококваліфікованого, конкурентноспроможного фахівця з фізичної культури та спорту. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | Фахівець | uk_UA |
dc.subject | Технології | uk_UA |
dc.subject | Професійні навички | uk_UA |
dc.subject | Фізична культура | uk_UA |
dc.subject | Спорт | uk_UA |
dc.title | Сучасні проблеми процесу підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спорту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету