Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПалагнюк, Palagniuk, Тарас, Taras
dc.contributor.authorКіверник, Олександр
dc.contributor.authorHolovachyk, Valentyna
dc.date.accessioned2022-07-14T05:56:02Z
dc.date.available2022-07-14T05:56:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПалагнюк Т.В., Ківерник О.В., Головачук В.В. Сучасні проблеми процесу підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спорту. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 44. Том 3. 2022. С. 110-113.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4598
dc.description.abstractСьогодення диктує власні вимоги щодо вирішення проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як достойних фахівців, що мають не лише глибокі знання, достатній рівень фізичної підготовленості, а й здатні кваліфіковано практичні навички у подальшій професійній діяльності. Ситуація, яка склалася в системі фізичного виховання в вищих навчальних закладах пов’язана з різким погіршенням здоров’я і фізичної підготовленості студентської молоді, вимагає радикальної перебудови. Такий тривожний стан відносно діючої системи фізичного виховання з точки зору його впливу на здоров’я пов’язаний з багатьма причинами та обставинами Особливістю використовувати набуті за період навчання знання та фізкультурної освіти є те, що студент повинен не тільки засвоїти знання, але й оволодіти руховими вміннями та навичками, які вимагають відповідної фізичної підготовленості, а також уміннями передати свій руховий досвід вихованцям. Для ефективної та якісної підготовки справжніх фахівців потрібно постійно займатись удосконаленням існуючих систем навчання й розвитку особистих якостей майбутніх спеціалістів. Проведений аналіз наукових досліджень показує, що всі науковці вивчали самовдосконалення майбутніх педагогів, а професійне формування фахівця фізичної культури до практичної діяльності та професійного самовдосконалення вчителів фізичного виховання не має повного і всебічного висвітлення. Педагогічна діяльність ставить особливі вимоги до стану здоров’я викладачів, їх фізичної та психічної підготовленості, адже у діяльності викладача фізичного виховання присутнє й фізичне навантаження на нього самого, тому що він повинен здійснювати фізичні дії разом з учнями, показувати фізичні вправи, страхувати під час виконання вправ. Вагомий внесок у формування фахівців фізичної культури та спорту вносять і комп’ютерні технології. Запровадження у навчальний процес та постійне практичне використання електронного журналу та щоденника, системи електронної звітності надає оперативний доступ до інформації, результатів змагань, онлайн трансляцій. У сукупності всі компоненти і надають змогу підготувати висококваліфікованого, конкурентноспроможного фахівця з фізичної культури та спорту.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectНавчальний процесuk_UA
dc.subjectФахівецьuk_UA
dc.subjectТехнологіїuk_UA
dc.subjectПрофесійні навичкиuk_UA
dc.subjectФізична культураuk_UA
dc.subjectСпортuk_UA
dc.titleСучасні проблеми процесу підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу