Search
Now showing items 1-3 of 3
Використання методу проєктів у підготовці майбутніх педагогів до діяльності в інклюзивному освітньому середовищі
(2021)
В сучасній освіті інтерес до проектного навчання відновлено, його застосовують та розглядають як один з перспективних напрямків педагогіки.
Метод проектів вважається доцільним в межах вивчення окремих дисциплін, здебільшого ...
Організація корекційно-логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища
(2021)
Важливою умовою успішного переходу до інклюзивного навчання як процесу і результату включення (об’єднання) дітей із особливостями освітніми потребами (ООП) та дітей, які не мають таких порушень, до навчання в одній групі ...
Формування готовності майбутніх вихователів до створення та організації інклюзивного освітнього середовища
(2021)
Впродовж останніх років підходи до забезпечення якісної освіти дітей з ООП знайшли відображення у нормативно-законодавчих документах Міністерства освіти і науки України, а також рішенням уряду запроваджено удосконалення ...