• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі.

Thumbnail
View/Open
Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі. (453.3Kb)
Date
2022
Author
Гордійчук, Оксана Євгенівна
Катеринюк, Христина
Metadata
Show full item record
Abstract
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми спричинена тим, що перед сучасною школою постає проблема не просто підготувати учнів до майбутньої самостійної трудової діяльності, озброїти їх окремими знаннями та вміннями, а значною мірою забезпечити гармонійний розвиток особистості, підготувати до самоосвіти та саморозвитку. Тому на допомогу дитині приходять дорослі, які можуть надати різноманітну підтримку, в силу своєї соціальної, професійної компетентності. Ця необхідність психологічної та педагогічної підтримки у розвитку дітей всіх категорій і в різних типах закладів освіти призвела до появи такого терміну, як «психолого-педагогічний супровід».
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV