Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШумова, Вікторія
dc.contributor.authorЦибанюк, Олександра
dc.contributor.authorДарійчук, Сергій
dc.date.accessioned2022-11-16T07:15:13Z
dc.date.available2022-11-16T07:15:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШумова В., Цибанюк О., Дарійчук С. Методичний алгоритм навчання спортивним вправам в умовах сучасного закладу дошкільної освіти: самокат. Фізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи (у циклі Анохінських читань): матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. 10 грудня, 2021 р., Київ // за заг. ред. О. В. Ярмолюк. К.: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. С.162-166uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5529
dc.description.abstractПоложеннями закону України «Про дошкільну освіту» збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини визначено як пріоритетне завдання розвитку, навчання і виховання наймолодших громадян країни [1]. Показником фізичного здоров’я дитини інструктивно-методичні рекомендації «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах» (2016 р.) назвали відсутність аномалій і відхилень в анатомічній будові тіла, нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток, в сумі – рівень морфофізіологічного розвитку. Саме цей рівень виявляється й підтверджується віковими антропометричними та біометричними показниками: довжина, маса тіла, об’єм грудної клітки, робота серця, внутрішніх органів, опорно-рухового апарату, стану формування постави, гострота зору, нюху, слуху, смаку тощо. До показників психічного здоров’я документом віднесено рівень розвитку психічних процесів (відчуття, сприймання, увага, пам’ять, уява, мислення, мовлення, воля), емоційної сфери, збалансованість психічних станів, уміння свідомо керувати своєю поведінкою, швидко адаптуватися до середовища, адекватно реагувати на зовнішні й внутрішні подразники, регулювати відносини із соціальним, природним, предметним середовищем та власним «Я».uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКАuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНИЙ АЛГОРИТМ НАВЧАННЯ СПОРТИВНИМ ВПРАВАМ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: САМОКАТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу