Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДудіцька, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned2022-11-18T06:48:14Z
dc.date.available2022-11-18T06:48:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5691
dc.description.abstractЗростання нервово-психічних та соматичних захворювань, а також різних функціональних розладів веде до порушень рухового розвитку дітей та уповільнення темпу їх психічного розвитку. В статті відокремлені шляхи, що ведуть до подолання недоліків у стані здоров'я, та особливості рухової активності дошкільнят з ЗПР засобами фізичного виховання. Отже, програма виховання і навчання дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку є першим кроком розроблення нормативного і програмно-методичного забезпечення спеціальної дошкільної освіти.uk_UA
dc.subjectзатримка психічного розвитку, фізичні або психічні вади, фізичний розвиток, рухова діяльність, довільні рухи, засоби фізичного виховання, розвиток дрібної моторики, автоматизація рухів.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу