Show simple item record

dc.contributor.authorНайдеш, Ольга Василівна
dc.contributor.authorБілокопита, А.
dc.date.accessioned2022-11-18T07:59:18Z
dc.date.available2022-11-18T07:59:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.31861/gph2022.835-836.93-102uk_UA
dc.identifier.issn2518-7090
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5694
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості опанування мовленнєвої компетентності в аудіюванні при вивченні німецької мови у ЗВО. Здійснено аналіз основних досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців в цьому напрямі. Для вирішення поставлених завдань запропоновано таку класифікацію класичних (аналітичного/артикуляторного, імітативного/акустичного, аналітико-імітативного/ комбінованого) та інноваційних (комунікативного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного, рівневого, рефлексивного та культурологічного) підходів у вивченні фонетичної компетентності здобувачами освіти. Встановлено, що при впровадженні в навчальний процес зазначених вище методик, актуальним в умовах сучасної освіти постає поєднання класичної методології з інноваційними технологіями та інтернет-ресурсами, які містять, у свою чергу, велику кількість допоміжної інформації різного формату. Практично виявлено, що використання на заняттях з ІМ інноваційних ресурсів під час опанування мовленнєвої компетентності в аудіюванні сприяє зростанню мотивації та успішності студентів, а також створює умови для їх активного саморозвитку. В роботі описано та проаналізовано сучасні освітні та інформаційні Інтернет ресурси з проблеми дослідження для різного рівня володіння іноземною мовою. Ефективність використання запропонованих прикладів завдань сприяє тренуванню, вдосконаленню та досягненню нового рівня аудіальних навичок. При розробці завдань до проаналізованих підходів задіяно актуальні інтерактивні сайти та YouTube канали, які пропонують навчально-методичний матеріал і аудіо-зразки відповідно до теми заняття та рівня володіння іноземною мовою. Досліджено, що подання аудіоматеріалу у форматі Podcast є найсучаснішим, тому що Podcast уможливлює тренування та покращення розуміння почутого німецькомовного інтерв’ю на різноманітні цікаві теми у вільний від навчання час. Встановлено, що використання мнемонічних, мультисенсорних технік, а також ментальних карт при виконанні вправ на розуміння почутого іншомовного мовлення сприяє результативності навчання мовленнєвої компетентності в аудіюванні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesГерманська філологія;
dc.subjectмовленнєва компетентність в аудіюванні, фонетична компетентність, інноваційні методи/технології, інтернет-ресурси, асоціативний зв'язок, візуалізаціяuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої компетентності в аудіюванні при вивченні німецької мови у ЗВО: інноваційні методи та технологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record