dc.contributor.author | Велущак, Марина | |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T15:16:42Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T15:16:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Велущак М. Я. Сучасні технологій викладання англійської мови в умовах дистанційної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.: зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ,2022. Випуск № 81. С.138-141. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 1992-5786. | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5736 | |
dc.description | У статті досліджуються сучасні технології викладання англійської мови в умовах дистанційної
освіти, впровадження яких є необхідністю для досягнення цілі – якісного вивчення англійської мови, з
огляду на актуальність як дистанційного навчання, так і іншомовної освіти у нинішньому інформаційному просторі. Метою статті виступає аналіз сучасних технологій дистанційного навчання, які
використовуються для викладання англійської мови здобувачам вищої освіти і визначення можливості їх подальшого застосування. Автором охарактеризовано сутність поняття дистанційного навчання в Україні, його ефективність шляхом аналізу як позитивних аспектів його впровадження, так і
проблемних моментів застосування. Також встановлено, що перевагами застосування дистанційних
технологій саме для вивчення англійської є можливість спілкуватися з носіями мови з різних куточків
світу та доступ до використання автентичних матеріалів, що відповідають вимогам сучасності.
Щодо недоліків онлайн-викладання англійської, автор звернув увагу на проблему контролю правильності вимови та неможливість безкоштовно використовувати повний функціонал деяких зручних програм, як наприклад, Zoom. Визначено, що платформи Moodle, Google Classroom, Edmodo та
інші – популярні серед закладів вищої освіти, адже вони надають змогу створювати персоналізовані
освітні портали, які забезпечують необхідними матеріалами здобувачів освіти та можливість викладачам оперативно перевіряти отримані домашні завдання. Проте, важливо щоб такі платформи
були забезпечені технічною підтримкою і здатністю залишати фідбек викладачами щодо виконаних
студентами завдань.
Крім того, досліджено сервери, які дозволяють проводити відеоконференції для безпосередньої
взаємодії студентів і викладачів, а саме Zoom, Skype, Microsoft Teams, Google Meet та шляхи їх найефективнішого застосування для викладання англійської мови. Наголошено і на важливості додатків
Quizlet та Kahoot!, що містять елементи гейміфікації, і роблять процес вивчення мови простішим, але
водночас цікавішим. Підсумовуючи досліджене, автор прийшов до висновку, що впровадження сучасних технологій викладання англійської мови з огляду на дистанційний формат здобування освіти є
як ніколи актуальним, адже забезпечує і студентів, і викладачів інноваційними методами вивчення
даної дисципліни. Перспективним видається пошук шляхів розробки та фінансування вітчизняних
платформ та сервісів, які будуть ефективними, зокрема для викладання і вивчення англійської мови. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджуються сучасні технології викладання англійської мови в умовах дистанційної
освіти, впровадження яких є необхідністю для досягнення цілі – якісного вивчення англійської мови, з
огляду на актуальність як дистанційного навчання, так і іншомовної освіти у нинішньому інформаційному просторі. Метою статті виступає аналіз сучасних технологій дистанційного навчання, які
використовуються для викладання англійської мови здобувачам вищої освіти і визначення можливості їх подальшого застосування. Автором охарактеризовано сутність поняття дистанційного навчання в Україні, його ефективність шляхом аналізу як позитивних аспектів його впровадження, так і
проблемних моментів застосування. Також встановлено, що перевагами застосування дистанційних
технологій саме для вивчення англійської є можливість спілкуватися з носіями мови з різних куточків
світу та доступ до використання автентичних матеріалів, що відповідають вимогам сучасності.
Щодо недоліків онлайн-викладання англійської, автор звернув увагу на проблему контролю правильності вимови та неможливість безкоштовно використовувати повний функціонал деяких зручних програм, як наприклад, Zoom. Визначено, що платформи Moodle, Google Classroom, Edmodo та
інші – популярні серед закладів вищої освіти, адже вони надають змогу створювати персоналізовані
освітні портали, які забезпечують необхідними матеріалами здобувачів освіти та можливість викладачам оперативно перевіряти отримані домашні завдання. Проте, важливо щоб такі платформи
були забезпечені технічною підтримкою і здатністю залишати фідбек викладачами щодо виконаних
студентами завдань.
Крім того, досліджено сервери, які дозволяють проводити відеоконференції для безпосередньої
взаємодії студентів і викладачів, а саме Zoom, Skype, Microsoft Teams, Google Meet та шляхи їх найефективнішого застосування для викладання англійської мови. Наголошено і на важливості додатків
Quizlet та Kahoot!, що містять елементи гейміфікації, і роблять процес вивчення мови простішим, але
водночас цікавішим. Підсумовуючи досліджене, автор прийшов до висновку, що впровадження сучасних технологій викладання англійської мови з огляду на дистанційний формат здобування освіти є
як ніколи актуальним, адже забезпечує і студентів, і викладачів інноваційними методами вивчення
даної дисципліни. Перспективним видається пошук шляхів розробки та фінансування вітчизняних
платформ та сервісів, які будуть ефективними, зокрема для викладання і вивчення англійської мови. | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 81.;С.138-141. | |
dc.subject | Ключові слова:англійська мова,дистанційна освіта, технології, методи викладання, онлайн-платформи. | uk_UA |
dc.title | Сучасні технологій викладання англійської мови в умовах дистанційної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |