Show simple item record

dc.contributor.authorГоловацька, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned2022-11-19T14:00:07Z
dc.date.available2022-11-19T14:00:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГоловацька Н. Порівняльна характеристика трьох основних форм навчання у вивченні англійської. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2022. Вип. 52, том 1. С. 205-210uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5780
dc.description.abstractДана стаття зосереджена на дослідженні ефективності трьох основних форм навчання і, зокрема, у вивченні та викладанні англійської мови як іноземної в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, на факультетах економіки (спеціальність Економічна кібернетика), права, педагогіки (спеціальність Психологія), філології за два навчальні роки 2019/2020, 2020/2021. Вибірку дослідження склали сто двадцять студентів чотирьох зазначених факультетів, які в першому, другому та третьому семестрах вивчали обов’язкову дисципліну «Англійська мова за професійним спрямуванням» згідно їхньої навчальної програми. Метою дослідження було проаналізувати і порівняти продуктивність та ефективність практичного застосування трьох основних форм навчання (очної, дистанційної та змішаної) та вивчити вплив їхнього використання на викладання та вивчення англійської мови як іноземної на практичних заняттях обов’язкового курсу англійської мови «Англійська мова за професійним спрямуванням». Для дослідження було використано анкетне опитування, що включало чотири питання. Для аналізу отриманих даних з ціллю представлення якісних результатів дослідження були використані методика цілеспрямованої вибірки та спеціальна програма для отримання та узагальнення достовірних результатів. Висновки даного дослідження показали, що змішана форма навчання є ефективною й продуктивною для вивчення та підняття рівня англійської мови і схвалюється переважною більшістю студентів Чернівецького національного університету, як одна з пріоритетних форм оволодіння дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Четверта частина респондентів вважають очну форму навчання також корисною та ефективною, однак дистанційну форму вважають як несприятлива для вивчення англійської мови.uk_UA
dc.publisherДрогобич: Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectзмішане навчання, он-лайн, оф-лайн, дистанційне навчання, курс англійської як іноземної мовиuk_UA
dc.titleПорівняльна характеристика трьох основних форм навчання у вивченні англійської.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record