Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКамінська, Олена Ігорівна
dc.date.accessioned2022-11-20T17:43:47Z
dc.date.available2022-11-20T17:43:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСтаттю присвячено розгляду нагальних проблем викладання іноземної мови в умовах світової пандемії. Весною 2019 року практично усі навчальні заклади перейшли на дистанційну форму навчання, що стало надзвичайним випробуванням для освітньої системи загалом та кожного закладу зокрема. Дистанційне навчання іноземної мови мало місце ще й до пандемії. З розвитком інформаційних технологій онлайн-навчання стало майже нормою та активно використовується для індивідуального та самостійного видів навчального навантаження поряд з аудиторним, однак ситуація, що склалась, була абсолютно непередбачуваною і потребувала певного часу для налагодження роботи. У роботі детально проаналізовано недоліки дистанційного навчання, які на практиці стали значно помітні. Можемо виділити такі: відсутність зорового контакту, неможливість енергетичного обміну емоціями та настроєм, уповільнена рефлексія та інтерактивний контакт «викладач–студент–викладач» та інші.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5877
dc.description.sponsorshipкафедра сучасних іноземних мов та перекладуuk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищих та загальноосвітніх школахuk_UA
dc.relation.ispartofseries;80
dc.subjectдистанційне навчання, іноземна мова, оцінювання знань, мовна компетенція, пандеміяuk_UA
dc.titleВикладання іноземної мови в умовах пандеміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу