Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСлухенська Р. В., Буртник Б. Я., Куковська В. І., Куковська І. Л., Марценяк І. В.
dc.date.accessioned2022-11-21T00:43:29Z
dc.date.available2022-11-21T00:43:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСлухенська Р. В., Буртник Б. Я., Куковська В. І., Куковська І. Л., Марценяк І. В., СУЧАСНІ КОМУНІКАТИВНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВНЗ [Текст] / Р.В. Слухенська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2022. – № 80, Т. 2. – С. 165–168.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.80.2.33
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5910
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду сучасних комунікативних методик вивчення іноземних мов. Більшість технік у методиці викладання мов уже випробувані, але методологи перебувають у постійному пошуку ефективних способів навчання, завдяки чому і з’являються відгалуження вже відомих методів, їх модифікація, переосмислення тощо. Практикою викладання іноземних мов встановлено, що на сучасному етапі саме для комунікування та використання їх у практичній сфері, роботі найбільш актуальними є комунікативний метод та всі його відгалуження. У студії проводиться аналіз низки комунікативних методів, які активно використовуються у світовій практиці викладання (Dogme Elt, CLIL, Flipped classroom тощо). Встановлено, що проаналізовані методи лише доповнюють одні одних, створюючи своєрідну цілісну модель способів оволодіння мовою шляхом активного залучення студентів до процесу говоріння, діалогування, занурення у штучно створені ситуативні проблеми, теми тощо, задля максимального відчуття мовного середовища, оскільки пріоритетними нині є успішність саме професійної майбутньої комунікації, донесення думки до співрозмовника мовленнєвих компетентностей. Визначено, що викладання за допомогою комунікативного методу дає змогу використовувати широкий спектр видів роботи: самостійна, пари, групи, робота з автентичними матеріалами, принцип «Fluency rather than accuracy» тощо. Роль викладача в таких умовах зводиться до своєрідної курації, тьюторства і професійного спрямування видів взаємодій (вказівки на доречність роботи, розподіл обов’язків тощо) та виправлення помилок, їх короткий аналіз. Новітні вимоги до рівня володіння іноземними мовами сучасним фахівцем зумовлюють актуальність використання Інтернет-технологій. Зрештою, комп’ютерні технології та мобільні девайси є незамінними для забезпечення дистанційного навчання, що в умовах світової пандемії є надзвичайно актуальним, та можуть вирішити багато питань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахuk_UA
dc.subjectкомунікативний метод, лексичний метод, новітні технології, іноземна мова, вищий навчальний закладuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ КОМУНІКАТИВНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу