Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorSoloviova, Olga
dc.contributor.authorHnatkovska, Olena
dc.date.accessioned2022-11-21T06:29:01Z
dc.date.available2022-11-21T06:29:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСоловйова О.В., Гнатковська О.М. Структурно-композиційні особливості професійних та аматорських кінорецензій. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2022. Том 33 (72). № 4 Том 1. С. 164- 168.uk_UA
dc.identifier.issn2710-4656
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5912
dc.description.abstractУ статті робиться спроба встановлення основних структурних компонентів та композиційних особливостей професійних та аматорських рецензій 10 фільмів різних жанрів 2017–2022 років випуску. У дослідженні виділяються 12 структурних компонентів кінорецензії: «Вступ», «Власний досвід», «Згадки про інші твори», «Персонажі / акторський склад», «Творці», «Сюжет», «Технічні характеристики», «Переваги», «Недоліки», «Емоції», «Рекомендації», «Висновки», які згодом розподіляються на обов’язкові та факультативні структурні компоненти для професійних та аматорських рецензій, і порівнюється їх розташування у композиціях досліджуваних типів рецензій. Серед спільних обов’язкових структурних компонентів виділяємо такі важливі для розуміння цінності фільму аспекти як персонажі/ акторський склад, сюжет, переваги та висновок. Аналіз структурно-композиційних особливостей професійних та аматорських рецензій дозволяє зробити висновок, що основна різниця між ними полягає у рівні деталізації, залученні автора рецензії, його досвіду та переживань в аматорських рецензіях та відсутності компоненту «Рекомендації» у професійних рецензіях. Варто зазначити, що вищезазначені компоненти у проаналізованих рецензіях варіюються за наявністю, обсягом та розміщенням у текстах рецензій. Ці фактори залежать від комунікативної спрямованості рецензії, її завдання, характеру впливу на читача або авторського підходу рецензента. Крім того, всі компоненти характеризуються такими властивостями як аналітичність, оцінність та інформативність. Композиція рецензій зазвичай класична (починається зі вступу, супроводжується згадками про інші твори, змалюванням деталей кінострічки, зазначенням переваг та недоліків, і завершується висновком), проте інколи компоненти можуть перемішуватись, доповнювати один одного. Основна відмінність між композиціями досліджуваних типів кінорецензій – це більш чітка і структурована композиція професійних рецензій та менш регламентована композиція аматорськихuk_UA
dc.description.sponsorshipАнглійської мовиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна кінорецензіяuk_UA
dc.subjectаматорська кінорецензіяuk_UA
dc.titleСтруктурно-композиційні особливості професійних та аматорських кінорецензійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу