Показати скорочений опис матеріалу
Структурно-композиційні особливості професійних та аматорських кінорецензій
dc.contributor.author | Soloviova, Olga | |
dc.contributor.author | Hnatkovska, Olena | |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T06:29:01Z | |
dc.date.available | 2022-11-21T06:29:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Соловйова О.В., Гнатковська О.М. Структурно-композиційні особливості професійних та аматорських кінорецензій. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2022. Том 33 (72). № 4 Том 1. С. 164- 168. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2710-4656 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5912 | |
dc.description.abstract | У статті робиться спроба встановлення основних структурних компонентів та композиційних особливостей професійних та аматорських рецензій 10 фільмів різних жанрів 2017–2022 років випуску. У дослідженні виділяються 12 структурних компонентів кінорецензії: «Вступ», «Власний досвід», «Згадки про інші твори», «Персонажі / акторський склад», «Творці», «Сюжет», «Технічні характеристики», «Переваги», «Недоліки», «Емоції», «Рекомендації», «Висновки», які згодом розподіляються на обов’язкові та факультативні структурні компоненти для професійних та аматорських рецензій, і порівнюється їх розташування у композиціях досліджуваних типів рецензій. Серед спільних обов’язкових структурних компонентів виділяємо такі важливі для розуміння цінності фільму аспекти як персонажі/ акторський склад, сюжет, переваги та висновок. Аналіз структурно-композиційних особливостей професійних та аматорських рецензій дозволяє зробити висновок, що основна різниця між ними полягає у рівні деталізації, залученні автора рецензії, його досвіду та переживань в аматорських рецензіях та відсутності компоненту «Рекомендації» у професійних рецензіях. Варто зазначити, що вищезазначені компоненти у проаналізованих рецензіях варіюються за наявністю, обсягом та розміщенням у текстах рецензій. Ці фактори залежать від комунікативної спрямованості рецензії, її завдання, характеру впливу на читача або авторського підходу рецензента. Крім того, всі компоненти характеризуються такими властивостями як аналітичність, оцінність та інформативність. Композиція рецензій зазвичай класична (починається зі вступу, супроводжується згадками про інші твори, змалюванням деталей кінострічки, зазначенням переваг та недоліків, і завершується висновком), проте інколи компоненти можуть перемішуватись, доповнювати один одного. Основна відмінність між композиціями досліджуваних типів кінорецензій – це більш чітка і структурована композиція професійних рецензій та менш регламентована композиція аматорських | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Англійської мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | композиція | uk_UA |
dc.subject | професійна кінорецензія | uk_UA |
dc.subject | аматорська кінорецензія | uk_UA |
dc.title | Структурно-композиційні особливості професійних та аматорських кінорецензій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету